2008年4月19日 星期六

風球

今日星期六同以往唔同,外面仲掛緊三號風球落緊毛毛雨,同太太出去買菜(搭巴士去)。買齊就一直返屋企(平時會買埋早餐返去),o係巴士度為左邊個整早餐同食乜早餐就同太太鬧交。


返工喇!同平時一樣安排好外勤工作就開門做生意,阿宏返早今日有好多同事幫手,天文台o係十二點話個半鐘頭後會改掛八號風球,咁即係話我要點半前要返屋企,但公司無任何特別指示,老闆電話又打唔通,真係無所適從(維有自己決定返屋企)。西環大橋好大風呀,又好大雨呀,無驚無險到埗。


太太o係書房好忙咁睇緊電腦,同我講 :我未食野等埋你一齊食,你食乜野?


我地決定食麵但係邊個煮o既問題又同太太鬧交。


因八號風球工人黎唔到煮飯,太太又有意見:肥仔冇人煮飯,我地今晚食乜?


肥仔:等我煮喇。(我真係唔想早、午、晚餐都要同太太鬧交)原來屋企都會……掛“風球”架。


沒有留言:

張貼留言