2008年4月20日 星期日

貴賓

今朝六點已經起身,今日放假本來打算晨早出去影相但天氣唔好、天色好灰,無奈放棄。同平日一樣壺靚茶睇報紙睇書,一直到九點我出門去買早餐,太太就起身喇。當我返到屋企,太太同我講:肥仔Calvin帶緊阿BOY過黎,就到喇!


肥仔:下!!!太太電話響:咁快?....跟住太太落去接Calvin…我開門之後見Calvin一手拎住阿BOY一手拎住層樓好輕鬆咁行入黎,Calvin:PETER早晨…肥仔:Calvin早晨… 跟住Calvin拎晒阿BOY o的飲品食品仲有獎品出黎詳細講解照顧阿BOY o既方法同過程,起埋層樓就走左。當時我感覺太太好開心又話帶阿BOY去公園影相同行街。阿BOY都算乖同唔怕生保,起碼唔會搞野喇。我地去左星星公園影相,我幫太太同阿BOY影左好多相,仲好靚添(要晒番張送俾Calvin)。


到下晝我要同太太去八佰伴買野、換禮券、食午餐、仲要去百佳超市入貨,要留阿BOY o係屋企,我地出門時候見佢好失落呀(真陰功)。唯有傍晚帶佢出街補番數喇! 阿BOY我地出街喇,一話出街佢好開心(太太係無經驗照顧阿BOY架)。我地仲打算食左晚飯再帶阿BOY出去散步(我出去影夜景)。


我地o既“貴賓”阿BOY來頭唔小架…………


註:BOY係隻好靚o既松鼠狗仔。


註:Calvin係狗主人(太太同事朋友)。



沒有留言:

張貼留言