2008年4月5日 星期六

生日會

今朝同平時o既星期六一樣,陪太太買菜買早餐。一早有外勤送貨,所以九點幾我已經返到公司安排工作,一切尚算順利。心情好,時間過得特別快(如果日日係咁就好喇)。今日早收工去參加 “BB”o既生日會。


晚上七點我去緊格蘭酒店途中,阿MI打電話來:阿哥,你o係邊呀?你依家仲未到o既?快o的黎喇。余:我黎緊,就到喇。


地方o係酒店三樓餐廳食自助餐。同往年一樣請自己人,姨丈姨媽、契媽契爺、表哥表妹、mimi全家、阿D全家、阿智夫婦、阿祺、謠謠、阿SAM班朋友同“BB”o的同學仔。


 “BB”今日扮到好靚,有好多小朋友一齊,好熱鬧、好開心(如果我o地大人日日係咁就好喇)。


自助餐唔算多野食但氣氛好好,因為安排小朋友玩踩波同紅綠燈遊戲。佢地玩得好投入同好開心,我影左好多相,但有好多相都唔得,而且效果唔理想,真失敗。


原來部450D唔係萬能o既……其實真正原因係自己o的技術差。



沒有留言:

張貼留言