2008年4月24日 星期四

安靜

第五日,今朝同平時一樣咁早起身,阿BOYo係個籠度狐叫。前o個幾日我一起身就放佢出黎,依家我同太太換好衫出去散步先放佢(怕阿BOY又o係屋企小便)。


太太提議:肥仔不如o你o係騎樓舖晒報紙等阿BOY大小便(樓下有好多野狗,太太好驚),以上個方法都係辦法。


今朝太太返工後我就入左書房寫日誌,冇同阿BOY玩同冇理佢,阿BOY係廳“安靜”我發現原來佢o係度咬報紙。


BOY已經適應哂我地o既生活,我臨出門口照樣獎o的零食俾佢。但好奇怪,佢匿入梳化底唔出黎。我將食物放o係地板佢都唔岀黎食,氹左佢好耐先出黎。佢知道我要走同捉佢入籠,個樣好凄涼又狐叫添。



沒有留言:

張貼留言