2013年4月5日 星期五

Coffee:舅父講大話


2013年4月5日(星期五)

今朝一早過咗去探Coffee同買早餐(一條卷蛋糕)俾工人食,Coffee一見我就吠咗兩聲之後就走返上梳化瞓,我同佢洗眼梳毛佢都冇理我,直到我攞零食引佢玩,Coffee唔係好肯玩但好為食...淨係坐喺度等食,佢一直咁望住我...眼神好似對我講:舅父你係唔係帶我出去玩呀?好可惜今朝都係有雨落所以Coffee都係要留番喺屋企,呢個情況好難向個小朋友解釋明白自己唔係為背諾言...


Coffee : 好嘢呀~有野食...


毛爸 : 出面落緊雨...第日先帶妳出街玩...
Coffee : 吓...又第日?舅父你講大話...

沒有留言:

張貼留言