2013年4月12日 星期五

銅銅嘅大作杏仁心太軟


2013年4月13日(星期六)

噚日阿妹攞咗個杏仁心太軟蛋糕俾我,話係外甥女銅銅整俾我食咖...好感動。
4月10日係銅銅嘅生日...首先祝佢:生日快樂、身體健康、學業進步。
人年紀大咗就會有固執嘅想法...宜家都當銅銅仲係BB,一幕幕銅銅細個嗰陣住深切治療部嘅記憶喺腦中浮現,當時好驚同好心痛,自己亦許下諾言銅銅好番之後...我呢一生都會非常愛錫佢...


毛爸 : 祝妳生日快樂呀!銅銅
毛爸 : 銅銅細個嗰一見面就扭計要我抱,宜家一見面我要諗計點樣先可以抱佢。


毛爸 : 呢個蛋糕超好味,連毛媽都話OK....

沒有留言:

張貼留言