2013年4月15日 星期一

健康無價、一個簡單嘅「支持」


2013年4月15日(星期一)
健康係無價人人都知...但有好多人唔係好重視(有病痛發生先算啦),亦有好多人過份重視(呢啲食物唔食得有激素、嗰啲食物唔食得會至癌、高脂、高糖)。
我個人意見重點係平衡飲食、快樂生活,凡事同食物都唔會係一面倒嘅好處同益處。
我第一季嘅驗身報告出咗...連平時對我極嚴嘅楊醫生都讚我進步咗好多要繼續努力,更同意我嘅慢跑練習計劃...條件係要留意體能,唔可以太攰,得到醫生嘅支持...係好消息。


毛爸:阿妹一聽到呢個消息...即刻送對跑鞋俾我做練習用。感動。
毛爸:呢對跑鞋係最新型號,係我嘅Dream Shoes,多謝妳呀!阿妹。

沒有留言:

張貼留言