2013年11月27日 星期三

街霸,毛毛

2013年11月27日(星期三)


喺我哋住嘅附近一帶毛毛都好出名⋯毛毛以外形靚仔、行為飛仔而聞名。

格離屋啲人都唔敢同毛毛一齊搭電梯,大堂管理員、收垃圾嘅阿姨一見我帶住毛毛就唔會同我哋打招呼(佢哋驚毛毛狂吠佢哋),巴士站等車啲阿叔一見毛毛就會左閃左避。

出到街嘅毛毛見到狗就會向對方挑戰永不退縮⋯附近好多狗無論大形、小形一見毛毛⋯有啲就會驚到避開(見到毛毛好似見鬼咁),有啲就連吠都費事吠(當毛毛吠係唱歌)⋯

今朝遇到一隻大金毛狗、一隻臘腸狗(我哋大家相識咖)⋯見到毛毛扎行馬⋯佢哋冇出聲咁慢慢行開(好彩,唔係打交都有份)。


毛毛 : 乜 ~ 「飛仔」有樣睇咖咩?我似「惡狗」?

毛爸 : 你似「爛仔」失禮你阿媽同我呀...

2 則留言:

  1. 毛爸平時都有教導毛毛,點解毛毛會咁?係咪有唔好經歷。

    回覆刪除