2013年11月18日 星期一

毛爸,我未飲湯呀!

2013年11月18日(星期一)


話說⋯今晚我好晏先收工,第一時間帶毛毛落街散步⋯返到屋企梳洗完就食餐。

但毛毛食飽餐之後唔肯去洗手間抹咀(平日會自動自覺去等抹咀)⋯奇怪?今日發生乜事?我夾硬抱毛毛去抹咀⋯毛毛除咗反擴外仲 "狐"我,我放番毛毛落地佢即時走出廳喺「狗兜」旁邊坐低望住我⋯

最終我想起今日毛毛食雞餐⋯毛仔未飲湯⋯


毛毛 : 毛爸,你係唔係失憶呀?我仲未飲湯呀 ~


毛毛 : 哈哈 ~有湯飲喇...

毛爸 : 毛毛小朋友好認真...我忘到冇晒記性...

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實係蒸肉剩出黎嘅肉汁,因為毛毛食嘅鴨肉、雞肉、羊肉都係慢火蒸熟...蒸出黎嘅汁留番俾毛毛飲...

      刪除
  2. 毛毛你真醒呀, 湯湯係精華黎架

    回覆刪除