2013年11月19日 星期二

令我極之反感嘅指示牌

20131118(星期一)



政府喺電視台、報紙、海報宣傳「寵物公眾地方規章」建議可以訓練狗狗喺屋企便便尿尿,公眾地方狗狗要上繩同帶口罩。

以我嘅睇法我家嘅狗狗都識得去喺屋企指定嘅地方解决三急(其實帶狗狗外出係俾佢哋有適當運動)...

上繩係一種主人同狗狗溝通嘅方式(其實係防止狗狗走失同發生意外)...

至於帶口罩只係俾公眾安心狗狗唔會攻擊佢哋(其實狗主更驚週圍啲人嚇嚫狗狗)…

以上方法...對愛狗人士嚟講...係佢哋對狗狗日常生活嘅態度同方式。

政府用罰嘅方法要狗主同狗狗喺公眾地方守呢啲規矩但有好多公眾地方都唔準狗狗入去玩

無奈失望


毛爸 : 令所有狗主討厭嘅指示牌...


毛爸 : 新開嘅氹仔單車徑...狗狗冇份...

10 則留言:

  1. 香港都好多地方唔俾狗狗入 ... sigh

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲人習慣性咁以為動物(寵物)一定污糟邋遢、冇家教...對人有傷害...

      刪除
  2. 新ge唔比狗入,舊ge又無人打理,我前幾日帶毛之家去舊的單車徑,我比跳蚤咬到起晒水泡,衛生差得不得了,5知可5可以投訴

    回覆刪除
  3. 不過有d狗主又係好衰,曾經見過一個衰狗主,帶隻狗仔係濠景中央公園太坦路跑,點知隻狗狗突然大大,個狗只竟然就咁走左去,正一影衰d狗狗同有品的狗主

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係嗰啲害群之馬...令狗狗背付壞形象...嗰啲人連狗不如...人揸...

      刪除
  4. 係毎狗主竟然帶隻狗就咁走左去,唔埋督嘢

    回覆刪除
  5. 我都見過冇責任心既狗主架

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多時遇到嗰啲冇責任心嘅人係 "賓放"(工人放狗)...

      刪除