2013年11月26日 星期二

毛毛擦牙仔

2013年11月26日(星期二)


毛毛由BB開始已經習慣每日朝早梳毛、洗眼,旁晚梳毛、擦牙仔⋯但毛毛對擦牙同抹咀都非常不合作,由其係食飽餐之後要擦牙⋯毛毛會好惡咁"狐"人仲會作狀咬人,但喺我同毛媽強權、獎勵之下毛毛只有屈服。

一直以來我哋用兒童牙擦幫毛毛擦牙⋯直到有次我哋去旅行將擦牙嘅責任交俾工人,之後⋯毛毛對擦牙非常反感(我估工人太用力整痛毛毛啲牙肉)⋯一幫佢擦牙就會咬人,只有我出馬毛毛先會合作…


毛爸 : 而家我哋己經改用 "手套"幫毛毛擦牙...



4 則留言:

  1. 毛爸,你真係好好心機對毛毛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛小朋友乜都唔識...保護牙仔...我哋做家長嘅就要佢哋由細細個開始習慣...我哋仲要有恆心...

      刪除
  2. Del Del 起初都唔鍾意擦牙,但後來對支雞味牙膏有興趣,而家晚晚擦牙當食宵夜。您可以考慮轉牙膏。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Del Del嘅温馨提示...等我哋都試吓先...

      刪除