2013年11月9日 星期六

毛毛心聲…我同毛爸一齊行海灘呀!

2013年11月10日(星期日)


今朝一起身發覺外面天陰陰地濕濕…睇嚟冇得出去玩喇⋯

但毛爸就好忙咁裝身攞水、紙、車匙⋯準備出街…最後仲帶埋我去。原來毛爸帶我去行海灘…真係意外咁開心,行行吓就開始落微微雨,毛爸就嗱嗱聲抱番我上車…返歸。


毛毛 : 好耐都冇行海灘喇...真興奮...


毛毛 : 噢!開始落雨添...要返屋企喇(毛爸怕淋濕我全身會病)...


毛毛 : 同毛爸一齊行海灘好開心呀!

我唔知我幾時會行到條路嘅盡頭...但有毛爸、毛媽陪住行係我嘅幸福....

6 則留言:

  1. 呢度邊度黎架, 唔錯咁喎 ^^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 旁邊仲有一條近住海邊嘅行人路...散步吹海風一流,平日都有帶毛毛去散步咖...

      刪除
  3. 橫掂去完沙灘都要冲凉,落雨都繼續玩啦嘛 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛媽會有意見咖(過份緊張)...擔心毛毛皮膚病發...

      刪除