2013年11月24日 星期日

毛毛玩失縱?

2013年11月22日(星期六)


噚日工作勁忙仲唔小心令左腳踝受傷(好彩唔係好嚴重,希望唔會影響到我比賽啦),心情跌到谷底咁收工返屋企。

咦~有啲野唔係好正常⋯點解唔見毛毛歡迎我?我見工人喺廚房做緊野,咁就奇怪??毛毛病咗?毛毛嚫工人倒垃圾走咗出去?(我唔知點解會向"負面"咁諗嘢)⋯

最後問工人⋯工人:太太頭先帶咗少爺毛落街散步,就返。原來太太一早收咗工,自己諗多咗⋯(自己咁驚⋯應該係受唔理智嘅壞情緒影響)。


毛毛 : 毛爸,嚇嚫呀?有冇流 "馬尿"(眼淚)呀?

毛爸 : 衰仔,你毛爸整嚫你唔關心...仲寸寸貢...


毛爸 : 有時人真係能力有限...點樣小心都避免唔到 "意外",腳傷令我好愁...

4 則留言: