2013年11月23日 星期六

自己真係咁心軟?

2013年11月22日(星期六)


由於毛毛喺我哋食晚飯(食午飯毛毛好乖咁瞓喺梳化度)嗰陣搞搞震⋯呢排一到食飯就會將毛毛上繩,毛毛亦都安靜落嚟⋯噚日我一邊食飯一邊望住毛毛就發覺佢好乖咁坐到直一直眼神好可憐咁望住我哋,直到我哋食飽飯都保持咁嘅姿勢。

今日我見毛毛表現都係咁⋯突然間覺得毛毛好慘⋯我仲諗住食食吓飯放毛毛⋯

毛媽:肥仔,你唔可以咁縱毛毛咖⋯你太心軟喇…


毛爸 : 毛毛眼神好似同我講 : 毛爸,我咁可憐咁乖可唔可以放咗我?


毛毛 : 媽咪,妳最錫我,不如放咗我啦...好唔好呀?

毛媽 : 衰仔,扮野你叻...

6 則留言:

  1. 毛毛個樣好慘,放左佢啦,佢會乖的

    回覆刪除
    回覆
    1. 衰仔扮可憐咋...放佢...咁就中招...(哈哈大笑)

      刪除
  2. 回覆
    1. 訓狗師建議..最好唔好超過30分鐘,15~20分鐘最佳...

      刪除
  3. 為免我哋食飯乖乖搞搞震,我俾乖乖食完我哋先食hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係俾毛毛食先,但佢食飽都係喺到搞搞震。

      刪除