2013年11月12日 星期二

我哋食晚飯毛毛要帶狗帶上繩

2013年11日12日(星期二)


屋企人都話毛毛曵咗…連毛媽都 "狐"同想咬,每日我哋食晚飯毛毛就會喺度搞搞震,到處搞破壞(引起我哋注意,要同我哋玩),毛媽要好勞氣同好忙先食飽餐晚飯。

咁嘅情況…除咗毛毛冇運動過度活躍外應該係我哋最近放鬆對毛毛管教有關。

我忽然諗起Sunny Sir講過⋯可以將毛毛帶狗帶上繩等佢情緒穩定同安靜落嚟,前排明珠台狗狗節目都有咁建議⋯


毛毛 : 媽咪,無啦啦搞啲咁嘅嘢...我由BB到宜家都未試過咁喎?


毛毛 : 毛爸,我知你唔會咁對我咖...係唔係?

毛爸 : 你個百厭星繼續搞破壞...我知我唔會放你...

毛毛 : 老豆,係睇吓我個樣幾可愛同幾乖...我知你唔舍得嘅...放咗我啦...

8 則留言:

  1. 算啦!狗仔係要嚟縱架!人仔先要教!hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有適當訓練狗狗係唔使上繩咖(喺屋企)...

      刪除
  2. 毛爸,我好佩服你努力去教毛毛。我都覺得係要好好咁教小毛孩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對毛毛太嚴厲...咁會令毛毛失去個性...生活得唔開心...

      刪除
    2. 適當地去訓練小毛孩,既保留佢哋既個性又可以乖。

      刪除
    3. 非常同意 L D你一定係愛狗狗人仕...

      刪除
    4. 我相信每個有小毛孩家長都係愛狗狗人仕,不過大家可能用唔同方法去愛。我會適當地去訓練小毛孩,希望保留佢哋既個性又可以乖乖地。希望可以同毛爸毛媽你哋多D交流。

      刪除
    5. 唔使客氣,有朋友大家一齊交流真好....

      刪除