2013年7月6日 星期六

毛毛心聲...對付風筒嘅辦法


2013年7月6日(星期六)

我細個開始就好憎恨「風機」,每次沖完涼之後毛媽就用「風機」幫我吹乾啲毛,由其係喺冬天...因為「風機」啲風好勁...但佢啲聲會令我隻耳仔嗢嗢聲,毛媽都話部風機聲浪好大...後尾改用「風筒」,不過我對於風機、風筒都非常反感。
今日我就用咗錫錫咁方法對付「風筒」,毛爸幫我吹腳仔嗰陣我猛Lam佢塊面同條頸,毛爸幫我吹頭嗰陣我猛Lam佢隻手...搞到毛爸手忙腳亂...


毛毛 : 今日又係洗白白嘅日子...


毛爸 : 毛仔,你都好搞野喎...係咁Lam我...搞到我花咗成個鐘先吹完個裝...
毛毛 : 毛爸,我愛你咋...咁得唔得先?
毛爸 : 你扮野...真係估你唔到...

沒有留言:

張貼留言