2013年7月27日 星期六

兒時的英雄偶像..高達、渣古


2013年7月27日(星期六)

太太幾年前到日本旅行時...喺台場咁啱預上巨型高達模型展覽,當時好羨慕太太咁好彩同有啲唔底得。
今日終於俾我有機會見到細個嗰陣嘅英雄偶像「高達」同「渣古」模型,雖然係宿水版...但已經令我非常興奮同記起以前開心嘅回憶。
細個嗰陣家境貧窮...彩色電視機係奢侈品,唔係家家都有,所以每當「高達」呢套卡通片播嗰陣...附近嘅小朋友同我會行過格離企喺人哋屋企門口格住鐵閘睇呢個片集...雖然屋主會覺得我哋班小朋友行為有啲古怪...但當時為咗睇彩色電視自己唔覺得失禮反而非常開心,不過亦都有失望嘅時候...屋主會刻意咁閂咗道木門...令我哋班小朋友散Band。


毛爸 : 保衛星球嘅英雄...


毛爸 : 戰鬥力強勁嘅渣古...

毛爸 : 影呢張相要等好耐先影到...

毛爸 : 如果要入去廣場內影模型要排好耐隊...我冇咁嘅耐性...

毛爸 : 高達

毛爸 : 渣古...

沒有留言:

張貼留言