2013年7月19日 星期五

松山...登頂


2013年7月19日(星期五)

喺我細個嗰陣差唔多每朝早都上松山做運動...打羽毛球、跑步、打Wargame...,嗰陣時每年「重陽節」山頂嘅燈塔就會開放俾人參觀...當時我企喺松山燈塔最高點就覺得...澳門在我腳下,松山對於我嚟講係留下好多開心、快樂、回憶嘅地方。
噚日因工作關係到松山發射塔安裝天線...當爬上發射塔嘅時候先發覺自己宜家先企喺松山最高點,估唔到三十幾年後先正式「登頂」。


毛爸 : 呢個塔平常人係唔可以爬上去咖...


毛爸 : 呢個防空洞...後生嗰陣經常喺度打Wargame...


毛爸 : 望住塔頂向上爬...強烈嘅陽光同強風令人緊張同興奮...我爬咗兩次...

沒有留言:

張貼留言