2013年7月13日 星期六

長跑準備...遇番一班好耐冇見嘅狗狗朋友


2013年7月13日(星期六)

由於呢兩個月天氣極之炎熱...而我每日嘅工作又極消耗體力,所以長跑己經好耐冇練習。
今日旁晚我同毛媽帶埋毛毛去橋頭公園熱身慢跑...到回程嘅時候...
就遇到毛毛嘅師兄師弟同班狗狗朋友,一見面大家就開心到失控...首先大介師弟狂吠咁歡迎我哋,其次Mad Mad大師兄搶繩撲過嚟同我抱抱...仲熱情咁猛Lam我塊面同耳仔...仲有May May、Panda...大家互相打招呼,非常熱鬧...班狗狗朋友仔實在太熱情喇...我到走先發覺俾班朋友仔R損咗隻手都唔知...


毛爸 : 除咗走跑步...睇風景都好正...

毛爸 : 好少機會有留裏呢個景...


毛爸 : 毛毛,你班師兄弟喺嗰邊喎,你見唔見呀?

毛爸 : 班朋友仔熱情可愛...我俾佢哋R傷咗都唔知痛...

沒有留言:

張貼留言