2013年7月30日 星期二

毛毛搞破壞的背後真正原因


2013年7月30日(星期二)

屋企人投訴毛毛近排愛搞破壞,咬膠袋、紙巾、拖鞋、又主動潦我哋同佢玩...
記得毛毛受瞓嗰陣Sunny Sir有講過狗狗每日都要有適當嘅運動(合共約1小時),除咗為健康之外仲有適當舒展狗狗嘅精力。
過去嘅一星期朝早同旁晚都落雨,毛毛散步只係行停車場,毛毛亦都好快嘅便便同尿尿趕住返屋企...精力旺盛嘅毛毛就會豆我地同佢玩,搞破壞嚟引我地注意...


毛毛 : 毛爸,你哋返工嗰陣我喺屋企冇搞破壞咖...
毛爸 : 知喇知喇...係我冇帶你出去玩...
毛毛 : 毛爸,呢啲係你嘅問題...應該改進吓...
毛爸 : 哀仔...係唔係咁招

沒有留言:

張貼留言