2013年7月5日 星期五

學藝之旅...清邁嘅古城牆


2013年7月5日(星期五)

續...2013年5月21日當太陽落山熱浪減退...又係出去「蒲」嘅時候,我地到清邁古城牆影相、餵魚、餵白鴿。
古城牆...喺清邁嚟講係地標,係皇朝嘅代表,座城牆係用紅磚砌成...有段城牆旁邊仲有條好闊嘅護城河,河裏面有好多魚而且啲魚好大條...黃昏有好多巿民喺度憩休、餵魚、餵白鴿,有一段就有城門同城樓...城門前面有一個大廣場,平日上午同中午都有好多人喺度玩「兩個轆嘅電動車」...一到星期六、日晚上就係非常熱鬧多人多到睇唔到前面嘅「步行街夜市」...
影完相就去揾餐廳食晚飯...待續。


毛爸 : 古城牆一定係技術高超嘅工匠興建...啲紅磚砌得精巧又靚...


毛爸 : 護城河好闊...下晝有好多人喺旁邊嘅小路慢跑、餵魚、抖涼、踩單車...


毛爸 : 有城門嘅一段宜家就水靜河飛...對開嘅廣場就有好多白鴿喺度揾食...


毛爸 : 啲白鴿好鬼叻咖...有野食嗰陣...嚇佢哋都唔會飛...咁...唯有我扮飛囉...




毛爸 : 呢段係最古老嘅一段...咁先似古代遺址...


毛爸 : 護城河旁邊種咗好多鳳凰木...我哋去嗰陣啱啱開花...一片紅超靚...


毛爸 : 呢度係我哋食晚飯嘅餐廳,最出名係甜品,而呢位甜品大師係佬闆嘅媽媽(我叫佢做Auntie)。由於我哋一次過叫咗兩款Auntie嘅代表作,佢特登出黎陪我哋食甜品要我哋俾意見,佢仲請我哋食佢自家種嘅特別品種香芒...Auntie非常好人...待續。

沒有留言:

張貼留言