2009年11月28日 星期六

毛毛心聲...我pass左喇...

2009年11月28日 (星期六)


今朝由11:00開始Sunny Sir就黎到屋企監考...


上半Part首先去廢紙場同回收場揾死敵...毛爸毛媽擔心毛毛失控。


今朝連個天都幫我,條街揾隻狗睇吓都冇,我地行左個圈先喺「濠庭都會」遇到4隻貴婦,對方吠到癲咁...我靜係吠左兩聲,表現過關。


到臨返屋企遇到回收場兩隻唐狗死敵,佢地好唔友善咁衝過黎...有阿Sir幫我化解左,我又過關。


返到廢紙場遇番隻黑唐狗死敵...我都過埋關。


之後又遇過隔離屋隻黑唐狗女...我又係吠左一聲,不過都算過關。


Sunny Sir 同毛爸毛媽講毛毛表現平均有70分,下晝會叫大師兄Mad Mad幫手做助考,如果我表現過關...咁就正式畢業。


下半Part我好有信心,因為大師兄一定撑我,仲有晏晝毛爸毛媽同阿Sir食飯嗰陣,聽講係謝師宴...咁我咪即係pass左...



毛毛 : 開始考試喇...好緊張呀...



毛毛 : 嗰啲狗對住我勁吠...佢地失控...



毛毛 : 阿Sir我得唔得呀...係唔係Pass呀...



Mad Mad : 俾心機呀五師弟毛仔我撑硬你咖....



Mad Mad : 阿Sunny Sir話五師弟你已經Pass...恭喜你呀毛仔...



  • 留言者: F
  • Email: F
  • 網址:
  • 日期: 1970-01-01 08:00:00
F

沒有留言:

張貼留言