2009年11月1日 星期日

台灣、台北--Day 3 (Part II)

20091024(星期日)


我地返到台北,喺「松山」站落車去「饒河街觀光夜市」。一出車站就望到「城皇廟」,今晚廟前地有神功戲睇...


嘩...人山人海好熱鬧呀,我地一開始就狂掃鹵水鴨舌、炸蟹、煎餃、豬腳麵線、黑糖冬瓜茶、竹筒飯、鹽水雞...仲有好多好多,我梗係狂飲狂食啦。


我又忍唔住買左自己心頭好高山茶同茶壺,太太最鍾意嘅冰梅、冬瓜黑糖,仲喺間大嘅寵物店買左個腰袋俾太太帶毛毛出街散步用...


跟住因為盤川所剩唔多所以要收隊,返到酒店附近7仔買左啲杯麵、飲品、温泉蛋聽日做早餐...



毛爸 : 城皇廟係地標黎咖...喺好遠都望到咖...



毛爸 : 呢檔有好多人排隊咖...毛媽鍾意食嘅鴨舌就喺呢檔買咖喇...




毛爸 : 竹筒飯...味道好特式,炸蟹、煎餃...毛媽至愛,鹽水雞...我必食...



毛媽 : 冰梅必買(因為毛媽鍾意食),我睇啱個腰包(帶兩個水壺同狗狗小食兜咖)...店員話係最後一個,咁我地 "剎佢價"最終HK$88蚊成交...,薑糖係開水飲咖,飲左喉嚨好舒服...,至於茶葉就唔好講喇...毛媽鬧


 



毛爸 : 呢隻喺寵物店嘅狗狗小朋友好鬼得意咖...我同佢左好耐...識扮野咖...



毛爸 : 消夜、早餐必備,温泉蛋係鹵水咖...蛋黄糖心超好味,桶麵好彈牙咖...食過就心思思想再食...



  • 留言者: F
  • Email: F
  • 網址:
  • 日期: 1970-01-01 08:00:00
F

沒有留言:

張貼留言