2009年11月18日 星期三

松山

2009年11月15日 (星期日) 早上


星期曰個朝同毛媽毛毛去行松山...上一次上松山燈塔,今次行松山晨運徑。


松山宜家改變左好多,有纜車由二龍喉公園直達松山晨運徑。一圈晨運徑有1600公尺,慢慢兜個圈都要半個鐘。


朝早嘅松山好熱鬧,好多人上去跑步同晨運,仲有好多人帶埋狗狗上去散步...毛毛一去到就好生猛好開心。


今朝我仲遇番以前啲朋友,佢地仲堅持每日都跑,真係好羨慕 (我因為身體健康問題放棄跑步)...


途中遇到好多人同狗狗...毛毛表現都算冷靜,其中有隻放繩嘅史納莎,佢個名叫Echo,個樣好得意,佢通山跑但好聽話,毛毛好快就同佢做左朋友...



毛毛 : 到松山....



毛毛 : 如果你唔想行可以搭纜車上山...



毛媽 : 毛毛我地行喇...



毛爸 : 聽啲阿叔講呢啲花冬天先見到咖...



毛毛 : 你地睇吓啲狗狗隻隻都兇神惡煞...我都冇吠佢地...我算冷靜咖喇...著紅色衫隻狗狗仲猛吠我添呀...



毛毛 : 佢就係Echo喇,佢會企定定俾毛爸影相咖...



毛毛 : 防空洞另一個入口,聽毛爸講佢以前打war game嗰陣留低好多腳毛喺裏面...



  • 留言者: Sunny Dog Training
  • Email: sunnydogtraining@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2009-11-19 12:51:00
又問多次喇: 點解去松山見到激動狗,毛毛都咁冷靜呢? (Tips: 出去行山 or 參加活動時,與平時散步有甚麼不同?)
想通了,就畢業了。
[版主回覆11/19/2009 19:08:00]等我試下答啦 ... 去行山或參加活動、同平時唔同 o 既係陌生 o 既環境、人多狗又多, 毛毛需要我地保護佢多過佢保護我地,當佢覺得我地可以信賴,佢咪唔駛吠叫去保護我地囉 …
 
答錯請 Sunny Sir 指教。
 
By 毛媽

沒有留言:

張貼留言