2009年11月14日 星期六

我條“靚”呢 ?

20091114(星期六)


今朝毛媽臨出門同我講肥仔你唔好再跟住我地喇。


咁毛媽同毛毛就左去散步喇聽毛媽講毛毛表現同尋日差唔多,奇怪只係毛毛經常回頭望同埋有時坐低唔肯行,我帶毛毛就好少有啲咁嘅情況。


我地請教Sunny Sir,照阿Sir分析毛毛唔係等毛爸,而係當毛爸係同輩/族群而且仲係需要保護。毛毛回頭揾毛爸嘅行為係要照顧毛爸 (手下),坐低周圍望唔肯行係等自己條


自己做左毛毛條都唔知真失敗……



毛毛 : 毛媽可唔可以等埋我條 "靚" (毛爸)先行...



毛媽 : 呢度 好大風,唔等你條 "靚" 喇,佢唔會黎咖喇...


沒有留言:

張貼留言