2008年7月8日 星期二

地拖

今早拖地消毒,發覺毛毛對地拖有強烈反應。我一路拖地佢一路吠,一直到我拖完 (勁嘈)。



上星期六毛毛做保健時,獸醫話毛毛過幾日可以o係屋企沖涼喇,我以往同阿BOY沖涼o既­經驗宜家大派用場喇。


今日毛毛第一次o係屋企沖涼,太太叮囑唔好沖咁耐呀,記得要用護毛素呀 (狗狗o的毛會靚o的)。以下就係毛毛沖涼過程:


先準備膠盤、狗帶 (縛住毛毛唔俾佢週圍走)、沖涼液、護毛素、吸水布、毛巾、風筒、電剪。


我先較好盤熱水,放左毛毛落水,佢好似唔鐘意,後來發覺o的水太熱 (毛毛,我怕你冷親,o的水較熱左,好對唔住)。


終於沖濕o的毛同搽左沖涼液喇…“呀”…唔記得影相。入房攞部相機,瞄左好耐,影得o個幾張 (全部效果都唔滿意)。


都沖左好耐喇,要快o的同毛毛沖乾淨個身、抺乾同吹乾。毛毛見到個風筒,又亂咁跳,今次搞到書房濕晒。


吹乾左個身就同毛毛修剪o下咀仔、耳仔、下爬o的毛,修剪完之後毛毛成個醒目晒 (好靚仔呀!)。 “大獲”…唔記得左用護毛素同毛毛沖涼…(一定俾太太鬧死)……



沒有留言:

張貼留言