2008年7月27日 星期日

電聯

今朝我訓晏左,七點十分先起身。毛毛一見我,瘋狂擺尾,我同毛毛玩左一陣,太太起身。


今日太太要去皇家獸醫診所攞藥,本來帶埋毛毛去磅體重配藥(唔洗磅都知你重左啦毛毛),太太喺屋企同毛毛磅過有成五磅重(成兩個幾kg)。


夜晚收工返到屋企,太太同我講毛毛今日好百厭 家法都咬爛埋(報紙捲成棍用黎體罰毛毛嘅)。


今晚要同毛毛剪耳毛(體罰 + 零食先至完成)。毛毛都係時候訓覺喇………


冇耐毛毛喺籠度狐叫同狂吠(以前未試過係咁),太太喺廚出黎問肥仔,毛毛吠乜野?


肥仔唔知……


太太毛毛乜野事呀?唔准吠(太太大聲鬧毛毛)………


我聽到外面有狗吠聲,我明白點解毛毛同啲friend電聯緊……



沒有留言:

張貼留言