2008年7月19日 星期六

復原


因為同毛毛剷毛我特登買左把新電剪,準備好就叫埋太太幫手。淨係同毛毛修四隻腳仔都要搞好耐(全身剷晒唔知幾耐)。



太太滿頭大汗,我就週身痕。太太幫手捉住毛毛個頭,可能毛毛唔慣同覺得唔舒服,毛毛就搏命掙扎,搞到成枱面同地下都係毛。




我地放左毛毛落地,毛毛嘅反應有啲奇怪。太太大叫肥仔你睇吓,毛毛唔識企呀我見毛毛猛Lam啲腳仔,同爬喺地下收埋啲腳仔唔願起身。其實我都好擔心毛毛唔慣(我同太太開始好驚),宜家毛毛個樣似羊咩。


冇可能淨係剪四隻腳架咁就剪晒全身。完左放毛毛落地,佢直頭一支箭咁衝埋佢張床仔度,埋個頭入"咕臣"底郁都唔郁(毛毛好可憐呀)。太太獎佢零食先行番出黎(識得行番出黎咁都放心啲)。




太太就攞件衫仔俾毛毛着,等佢覺得自然啲。 十二點幾喇,要快啲鎖番毛毛入籠訓覺。太太特登喺個籠鋪條毛巾,等毛毛暖啲。早抖喇毛毛………


噚晚搞到好夜先訓,今朝妟左起身,我嗱嗱聲放佢出騎樓。太太又大叫肥仔,毛毛個樣好靚仔呀,成隻史納莎咁呀哈哈



我差啲唔認得佢呀,宜家發覺毛毛真係有啲似,剷左毛後毛毛變左成隻灰色。呢個百厭仔毛毛又喺廳度亂咁咬野,仲週圍跑玩左成個上晝(毛毛玩得好開心)。更重要嘅係毛毛有番自信,太太唔洗再擔心毛毛一切復原……


沒有留言:

張貼留言