2008年7月19日 星期六

師傅

前日工人阿美煮完晚飯後,太太發覺個石油氣爐有一邊唔正常(右邊按制左邊撻火)


太太肥仔你睇吓個爐,撻唔到火呀。


經我檢查,個爐嘅撻火器座爛左所以撻唔着火,應該要換(其實可以揾鐵線扎番正個位就用得)。太太約左聯X行啲師傳上門維修(星期六早上9:00~11:00)。


以下成個過程都幾搞笑吓,太太因為趕住出門而師傅10:45都未到,打左兩個電話去佢公司催佢黎,師傅覆電話


師傅請問係唔係大中華叫師傅整爐呀?


肥仔係呀……..


師傅我宜家即刻上黎(已經11:00,一上到黎就吹牛)。


師傅今朝好多野做,成11單柯打,單單都係9:00~11:00,公司當我會分身(呢樣野同我講都冇用,係你嘅能力問題)。


師傅檢查之後就講….


師傅阿生你個爐舊電可能冇電喎(你檢查清楚未呀?阿叔)。


師傅又整一輪,出埋鉗仔又講(佢整到滿頭大汗)….


師傅阿生個爐嘅撻火座爛左(我都知喇,叫你上黎係要你整番好佢麻)。


肥仔師傅咁有冇得整架?


師傅有嘅用啲鐵線扎住,可以繼續用架(咁都得)。


師傅攞段電線出黎係咁倚繞兩個圈就開始試爐(阿叔條電線有膠包住架,你係唔係求其左啲呀?)。結果時得時唔得,師傅又出動鉗仔出力咁掹個撻火器,掹 爛左用鐵線都救唔番(阿叔你識唔識整石油氣爐架,會爆炸架)。


師傅:阿生你個爐爛左喇,不過仲用得嘅(爛成咁都話仲用得)。喺超市買個點火器點火就得喇,冇問題嘅…

跟住嗱嗱聲執野走人…維修結果就係……我同太太即刻去聯X行買個新石油氣爐……(激氣)


沒有留言:

張貼留言