2008年7月31日 星期四

銅銅

我唔開心就會想起屋企人同身邊好朋友仲有銅銅 (我外娚女),我特別錫佢同關心佢。


由銅銅“BB”講起,佢細細個已經好得意。有一次銅銅發燒,肺部受感染入左山頂醫院深切治療部3日 (阿妹唔敢同我講)。之後住左40日醫院,住院期間“BB”背脊插滿膠喉,食野同訓覺都好辛苦 (當時我好心痛,點解一個天真o既小朋友要受咁大折磨)。


我日日都去醫院探銅銅,買左好多野俾佢,氹佢開心。由嗰陣開始銅銅就好黐我,每次見我就會埋我度:PETER 舅父抱抱。臨走要 GOODBYE KISS...


 眨吓眼銅銅大個女喇,唔洗我抱佢喇,宜家見到佢咁健康我都好開心...



沒有留言:

張貼留言