2014年4月14日 星期一

毛毛心聲…呢排毛爸好惡呀!

2014年4月14日(星期一)
 
 
唔知點解呢排毛爸毛媽好唔開心⋯由其係毛爸,除咗冇心機之外仲經常發脾氣⋯我從來都未見過毛爸咁惡,又冇心機同我玩...

工人姐姐將我塊尿尿板整得唔好、騎樓地台啲報紙鋪得唔正⋯毛爸就狂鬧工人姐姐。

但好奇怪呢排毛爸一句都冇鬧過我⋯聽講...毛爸唔開心係因為公公去咗好遠好遠嘅地方,以後都唔會返嚟,所以⋯

唔知會唔會係公公嬲咗我哋呢,有可能係公公嬲我唔陪佢玩⋯

 
毛毛:呢輪啲氣氛咁差...咁嘅環境...最好係自已封咀少啲出聲....

2 則留言:

  1. 毛毛做乜被封咀咁慘呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛媽以前幫毛毛洗耳仔嗰陣層經俾毛毛咬過...有陰影所以每次幫毛毛清潔耳仔既時候就......

      刪除