2014年4月4日 星期五

毛毛心聲…5星級

2014年4月5日(星期六)


早晨!早晨!今朝陽光普照微風天氣好到不得了,出街⋯

每年呢個時候毛爸一定帶我去消防局嗰條街度散步,呢條街種咗好多棵大樹⋯呢啲時間就會一齊開花,成條街都充滿花香(冇晒啲便便同尿尿味),好似入咗森林咁。

今日天氣好、空氣好、氣溫好、條街好(成條街冇人)、心情好⋯喺度散步、尿尿、便便⋯爽到爆⋯5星級環境呀!

 
毛毛:好香好靜好舒服呀...
 
毛爸:毛仔,咁就...快啲辦「大事」啦...

 
毛毛:毛爸,你睇...我包咗條街咖,幾時辦「大事」都得啦,你使唔使辦?
 
毛爸:知你犀利喇...我要返去整餐俾你食同煮早餐俾你媽咪食呀!快...快快快

6 則留言:

  1. 毛毛終於可以去街街,唔水得停車場,開心晒。

    回覆刪除
  2. 澳門既環境真係好寫意,毛毛你就好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛:睇下邊一區啦...我住嘅地方周圍都有公園,健康徑...幾方便咖...
      毛爸:毛少你講得好方便喎...點解仲要我車出車入?
      毛毛:毛爸,我係講有你車所以方便囉...

      刪除
    2. 毛少...你都講得好o岩!

      刪除