2014年4月30日 星期三

家人心目中「優異」表現嘅毛毛

2014年5月1日(星期四)
 
 
今朝對面地盤好嘈雜啲狗又狂吠⋯但毛毛表現出奇哋安靜(平日會好火爆咁衝出騎樓狂吠),落到街行過回收場⋯離遠見3隻唐狗(死對頭)瞓喺門口,毛毛只係停低腳步望咗一陣就繼續行(平日會搶繩衝過去打交咖)。

過到對面街遇到隻史納沙狗女⋯毛毛亦都同對方眼神接觸完就向前行,連狗女主人都用奇怪眼光望住我笑(平日相見會互相吠爆咖),回程毛毛好乖咁喺我左邊跟住行⋯冇周圍聞冇搶繩⋯一直返到屋企。

毛毛全程好乖、好安靜、守紀律⋯咁嘅行為表現超過100分,簡直係家人心目中嘅「乖孩子」⋯我就反而好擔心毛毛一日之間變乖⋯係其他原因⋯

 
毛爸:今朝毛毛連玩「執波波」都斯文咗好多...唔知點解。
 
毛爸:毛仔會唔會係冇心機?唔開心?唔舒服?壓力大?定係嚇親?我好擔心...

4 則留言:

  1. 毛毛……做咩事?心情唔好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝LD坩關心毛毛...我哋懷疑毛毛肚仔唔舒服,傍晚散步屙爛屎...

      刪除
  2. 毛毛驚你地又去旅行唔理佢,所以要乖 D 囉. :)

    回覆刪除