2014年4月26日 星期六

好惡嘅管工,毛毛

2014年4月26日(星期六)
 
 
半個月前約咗電話公司師傅上門做安裝同升級上網系統⋯毛毛一聽到門口有聲就非常緊張,到師傅入屋毛毛就狂吠,初初師傅都唔驚毛毛,毛毛識別咗師傅身份之後亦都安靜落嚟⋯但毛毛就對師傅嘅一舉一動都嚴密監視,動作大小小毛毛都狅吠甚至撲向對方攻擊...

最後師傅都怕咗毛毛⋯

 
毛毛:嗱~我警告你唔好亂咁嚟呀...我唔客氣咖...
 
毛毛:你個蛋散快手啲呀!唔好阻住我毛爸毛媽呀!
 
毛爸:你點解咁惡呀?失禮毛爸毛媽喇...

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 毛毛:嘩~你講笑咩?佢嚟踩我場喎...我係咁已吠下佢咋,唔係媽咪抱我...我「𡁻」佢添呀...米以為我係「裙腳仔」...

      刪除
  2. 點解咁可愛既毛毛咁惡!

    回覆刪除