2014年4月20日 星期日

難搞寵壞嘅毛毛


2014421(星期一)

所有事情都安排好今日出發去臺灣旅行,內心始終唔係好放心工人照顧毛毛日常生活嘅事...
 
有智者講過:用人莫疑我唔係對工人冇信心,只係因為工人會大意同冇記性,而且我唔在場(冇皇管…)毛毛特別百厭,工人亦都唔敢做對毛毛鬧或者罰嘅事,所以照顧毛毛小朋友對工人嚟講係挑戰。
 
毛媽寫咗幾頁清式嘅「守則」俾工人遵守同執行宜家我哋做嘅係對工人信任。
 
 
毛爸:呢位俾我寵壞咗嘅少爺毛...其他人好難搞得掂佢...
 

2 則留言:

  1. Laugh 仔芘芘: 媽媽同爸爸去左旅行時,我地都無皇管。

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛:爽呀!
      毛爸:小朋友們...你哋乖就得啦...

      刪除