2014年4月7日 星期一

電影「十二夜」令人了解「一個不負責任嘅決定」

201446日(星期日)

你好嗎?我很好我在這裡我交了許多新朋友一起看表演一起打水仗一起大聲歡呼夜深人靜總會想起以前的我們我才發現你忘了說再見呢一段係電影「十二夜」預告片狗狗喺收容所裡面最後嘅對白畫面非常震撼令人心痛心碎了

「十二夜」呢套關於狗狗嘅電影我一直都有留意宜家正式上影,有好多朋友睇完之後都有以下嘅心聲

我哋喺唔係有權去決定狗狗生命嘅生與死?(領養改變狗狗一生)

我見到狗狗嗰種眼神好失望、好無奈真係好唔明白點解要死…(安樂死)

人類一個唔負責任嘅決定等於將狗狗判死刑…(棄養)
 
我見狗狗爭扎、流血、失禁...極度恐懼...(人類驚到乜嘢程度先會咁樣反應?)

我哋鍾意狗狗係...因為佢生得可愛得意?定係因為有隻聽話嘅狗狗喺身邊感覺好威風?(一時衝動下決定養狗)

你當狗狗係家庭成員?同伴?寵物?(如果當佢哋係家庭成員你幾幸福佢哋就有幾幸福)

「十二夜」帶出一個傷痛嘅信息就係我哋人類一念之差、一時衝動嘅後果
 
 
毛爸:電影入面...紅色三角形符號...等於死亡...

 
毛爸:電影入面...亦都有俾人領養嘅幸福狗狗...
 
毛毛:毛爸,我喺度做緊正經嘢...你唔"滋"我啦...好痕...哈哈哈
 
毛爸:我哋好愛我哋嘅狗狗之餘...應該分啲愛心俾需要幫助嘅狗狗...
 

8 則留言:

  1. 毛爸,講得啱。我地好愛自己既狗狗之餘,應該分啲愛心俾其他有需要既狗狗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲人會覺得愛心分俾動物狗狗係浪費...但我都希望佢哋都唔好傷害啲狗狗...

      刪除
  2. le套戲我好想睇但又怕去戲院睇完出唆變豬頭!所以想等DVD.人類的確自私亦唔夠大愛!有能力真係要幫下D流浪動物,有錢出錢有力出力

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都同意套電影帶出慘痛過程係有啲極端...如果感情翠弱嘅人係有負面影響...建議多啲朋友一齊睇...對電影嘅信息正面接受...睇完你會更愛錫你既小朋友...

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 講真,我唔敢睇,只係睇文寫,睇廣告都想喊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次(重複又重複咁)睇預告片嗰陣已經不停咁流眼淚...

      刪除