2008年11月4日 星期二

李醫生

李醫生係我地半個家庭醫生。尋日朝落大雨自己疏忽搞到濕晒身病左,咳得好勁仲身體發熱,仲有咳就引起右胸痛楚,唯有去見醫生。李醫生為我祥細檢查……


醫生:肥仔你放心係小問題。


肥仔:李醫生我咳左兩個月都唔斷尾,宜家我右胸好痛,仲有啲發燒添


醫生:你咳係因為氣管敏感,咳得犀利肌肉抽搐引起胸痛,我開過第二種藥俾你同寫定張單俾你照胸片,你食一次藥如果仲未舒緩就去照張胸片啦


尋日下晝我去照左張胸片通知李醫生同公司請假返屋企休息今早電話響


醫生:肥仔張胸片報告出左,心肺紋都好清冇事,只係氣管紋理粗啲同有啲發炎,

你繼續食埋啲藥,如果仲咳再返黎覆診啦不過你要請假好好休息

沒有留言:

張貼留言