2008年11月10日 星期一

新寵兒


聽太太講毛毛自從沖完涼返黎之後成日都fing頭,又唔俾人摸耳仔,太太檢查過毛毛嘅耳仔都好乾淨同冇傷。


剪完毛當晚毛毛成晚都冇安同狐叫,個籠度行黎行去一直到天光。太太同我梗係冇覺好喇,擔心毛毛唔舒服又或者唔習慣


天氣已經用毛巾舖好個籠幫毛毛着左衫。我今朝見毛毛都冇乜特別帶左佢出街散步都有發現毛毛經常fing頭,fing到耳仔都紅晒便便同尿尿就好正常


今朝毛毛特別我要我抱住佢,而且發覺佢個肚仔古古聲都唔知係肚餓定唔舒服毛毛今朝完全無心成朝都喺我腳旁邊,可能個百厭仔成晚都冇宜家好擔心,毛毛可能唔舒服(阿BOY唔舒服就會係咁)擔心



 



  • 留言者: IENG
  • Email: cheongieng@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2008-11-13 17:06:00
會唔會係沖涼冷親呀,再係咁要睇醫生啦

沒有留言:

張貼留言