2008年11月8日 星期六

2008東京.箱根之旅 – Day 6

20081031.星期五


俾太太去洗手間嘅聲嘈醒左,個鐘嗰陣啱啱6點,係時間起身喇。今朝唔知點解好掛住毛毛,梳洗完出去公園散步同寫吓野。今朝唔覺凍,可能習慣左,後尾睇天氣報告,氣温有成16度。


返到酒店太太已經喺度執緊行李,其中有上機前要飲晒食晒嘅温泉蛋、麵包、粟米湯、布甸、午後紅茶、水晶梨。收拾好,我地就落大堂check out今次就真係走喇。我地將行李寄存喺酒店,出去作最後掃貨。



首先同太太喺Café de Crie食西式早餐,我地叫左兩份唔同嘅特餐(一杯茶一份麵包),成80蚊港紙超貴。份早餐太太咬左一口酥皮包就豎起隻手指公話:肥仔份包好好食呀。臨走仲影左啲相添。



跟住就行Tokyo Hands諗住買野俾毛毛,後尾先醒起10點先開門架,唯有去附近7仔買啲糖俾銅銅同盈盈,仲買左盒錫紙包裝軟體香蕉啫哩好啱食。



等左好耐終於等到舖頭開門,首先去藥房幫姨仔揾藥,咁啱冇貨失望。再去買狗狗零食,行行吓又夠鐘返酒店攞行去搭巴士去機場。


喺巴士度食野同太太傾開偈,太太話今次睇唔到紅葉唔算數,有機會出年再黎過。好快又個半鐘去到機場第二大樓,好快辦好登機手續(因為太太做左網上check in唔使排隊太太妳好醒呀。


跟住就去揾野食,太太唔係好肚餓,我地象徵式食啲野。今次食壽司,太太話黎到日本一定要食番一次架,我地食左5碟,平均十幾蚊一碟。有甜蝦、火灸三文魚、蛋、鰻魚,其中三文魚壽司超好食,入口溶化,好食到想嗌。當時我個表情好怪,個師傅望到我以為有唔妥,我即刻豎起隻手指公話:very good!嗰陣時個師傅笑到震,到我地走仲同個師傅影左張相。



仲有啲野食要上機前食晒嘅,温泉蛋、粟米湯、水晶梨。太太今日破例俾我食兩隻温泉蛋(我梗係好開心啦),個水晶梨我決定搏一搏留番俾毛毛食(我驚水果唔俾上機)。


好快就入閘登幾喇,上到飛機就好想快啲返屋企,因為掛住毛毛。



飛到香港機場我地就駁船返澳門,但係班船十點先開,計一計時間都係食左飯先上船。


太太好耐冇食過中菜,我地就喺機場嗰間阿二靚湯食飯。太太叫左阿二香妃雞、海味雜菜煲、上湯浸瑤柱蝦干娃娃菜。啲餸好大碟,我地幾乎食唔晒,味道都唔錯。



襯等上船得閒,太太發左短信俾阿美問毛毛個情况點,阿美話毛毛好曳曳,咬斷左條電話線。毛毛咁嘅行為一定要教訓佢,唔係第二時咬電線就會好危險架喇講下講下夠鐘上船假期完喇返屋企喇宜家又好想繼續放假


沒有留言:

張貼留言