2008年11月8日 星期六

2008東京.箱根之旅 – Day 4 (Part C)

20081029日.星期三 (Part C)


喺街頭買左啲零食同手信。我地喺7仔便利店見到特別包裝嘅温泉蛋,買左熱粟米罐頭湯同明太子飯團、雜菜蛋三文治、午後の紅茶喺火車度食。



有間叫籠清嘅舖頭好特別架,門口擺左個燒烤爐同水機,仲有兩大盒魚乾免費俾遊客燒黎食,另有昆布湯贈飲,只係差啲飯就十分完美喇。另外有間賣蜜糖嘅舖頭,啲蜜糖水有得試飲架,個姐姐好好招呼架,我同太太試飲左一杯就即刻幫佢買兩支,搞到個姐姐好開心又手忙腳亂。



我地搭番Romance Car番新宿,太太特別訂展望席睇風景同影相,車頭位置180度望前面,睇風景好似坐過山車咁好high架。雖然車程要個幾鐘,喺車上影吓相食吓野,啲座位又舒服好快就到站。



我地仲要轉車去池袋番酒店check in放低啲行李。上房途中因為我太大意唔小心整跌太太(好彩冇整親),上到房由於件小事又同太太嗌交。


我地換左衫再出上野買手信同食飯(鰻魚飯)。去到上野買野食野大家都冇出聲,沿途太太喺百果園買生果食(太太食菠蘿我就食哈蜜瓜),喺街邊仲買左燒年糕食。太太喺間藥房買左好多套魔術髮貼用黎做手信喎,我地喺手信鋪買左好多糖果同和果子準備分俾啲朋友做手信。我地好早就返左酒店休息,要统計吓仲要買幾多手信最後梗係食宵夜(杯麵同生果),跟住梳洗舒舒服服覺覺豬



沒有留言:

張貼留言