2008年11月8日 星期六

2008東京.箱根之旅 – Day 5 (Part B)

20081030日.星期四 (Part B)


花左一段時間先入到主殿裝香影相,之後又係買野食野嘅時候喇。我地買左特濃抹茶雪糕,串燒三兄弟、炸饅頭同特式小食食到唔停口,又買左精品、磁貼、電話繩、筷子,仲有啲小擺設番去做手信。



中午我地喺車站附近間叫麵屋武藏嘅舖頭食拉麵,係用買票方式架,服務員帶左我地到吧枱坐等食(太太叫左特濃味噌湯拉麵,我就特濃豬骨湯拉麵)。呢間店啲服務員清一色俊男,個個都用條黑白色嘅頭巾包住個頭,好有禮貌好有型架。太太碗麵好大份,湯同麵係分開上架,太太食左兩啖就講,肥仔啲麵好好食呀。入面做野啲哥哥見到我地咁大嘅反應,個個係度笑,後尾仲同我地加湯飲。食飽走嘅時候個個都同我地揮手拜拜,呢餐麵食得好開心。



跟住又搭火車去高尾山錯視美術館,今次都幾複雜,要轉兩次車搭成個幾鐘頭嘅車程先到步,到高尾山站已經係下晝3點鐘。



今次間美術館好易揾,一出站就喺正門口。美術館嘅外牆裝飾都好得意架,啲公仔好立體架。



太太出發前已經喺佢地個網站download左折扣券,館入面有職員講解點影相。美術館有兩層同6間房,全部都劃哂3D畫,我同太太玩到忘晒形。現場光線唔夠,影相有啲難度,閃燈會反光,呢批相我都唔係好有把握。係咁e玩一玩,影一影相要成兩個鐘先行晒全館,最後喺小露台飲完杯贈飲,就行過對面車站搭火車返新宿,都係要轉一次車先到步。



我地行出車站行到肚餓就揾野食,行過松屋就入去食豚肉定食,個set有一大碗飯、一碟生姜豚、一碗湯、一兜沙律,份餐好平味道都唔錯。



時間都就黎8點,記起有啲手信買少左,我地決定趕番池袋掃貨。太太買左T裇、頸巾、浴鹽,我就買左啲和式襪。啲手信未齊但好多舖頭已經閂門,唯有聽朝先最後衝刺啦。宜家最緊要嘅係去小田急百貨食街掃宵夜,我地買左燒雞串、生果、donut、梗係仲有杯麵啦。


要返酒店執野喇,執野先記得無買零食俾毛毛。今次我地買左好多禮物同手信,

幣喇”…要執好啲行李,除左兩個o急爆滿之外仲要開多個後備手提袋先裝晒

沒有留言:

張貼留言