2008年5月6日 星期二

著數

以下係我同車手、小西、老闆講野對答。


余生:今晚有電視機駕到,小西、車手,我會儘快安排幫二老闆個單位部電視機裝上牆。


小西:幾時裝?約左時間未?......


車手:下要鑽牆?咁我有冇錢收番呀?


余生:公司時間幫公司做野邊計錢架,你計月薪架。


車手:我應徵做楂車乍,我淨係講過識鑽牆啫,又要做多一樣野,咁我好冇著數,出黎做野都係想揾著數啫……


余生:咁我會同老闆講……………………………


余生:老闆,車手問我地同客裝電視機上牆佢有冇錢收、有冇著數喎。


老闆:佢唔係嘛?係唔係咁講野呀?


其實出黎搵食乜都要計o個o的人先至無“著數”。


沒有留言:

張貼留言