2008年5月17日 星期六

自卑

前幾日阿BOY病左,我地都唔敢通知Calvin,怕佢擔心,而且o係旅行途中都做唔到乜野。好彩阿BOY好番冇事 (事後先同Calvin交代啦)


今日星期六太太有o的唔舒服,我冇打算叫太太出去散步 (等佢訓晏o的)。阿BOY一早已經o係個籠度“狐叫”…BOY Come on Go Go Go…我地出街街…


o係樓下有個阿叔問:你隻狗剪左毛喎,咁剪一剪要洗幾錢呀?肥仔:三佰幾蚊架。阿叔:嘩…佢地咁好賺。


有幾個後生仔女行過:哈…哈…睇下隻狗仔個頭幾似你個髮型…哈哈。


返屋企經過管理處,個女管理員見到阿BOY就講:你隻狗好靚喎…點解個身…以前…


肥仔:我隻狗剪左毛,未剪之前仲靚,妳見過啦。


原來狗剪左毛係會俾人歧視架,唔知阿BOY會唔會自卑呢…


BOY用精靈o既眼神同我溝通。


BOY:肥仔契爺,你寫個牌俾我掛o係條頸度出街啦。


肥仔:咁寫o的乜野呀?


BOY:同我寫“我以前好靚仔架,我宜家剪左毛乍”。



沒有留言:

張貼留言