2008年5月21日 星期三

養狗

今日太太好認真咁同我講:肥仔我有o的野同你商量。


肥仔商量o的乜?


太太我要養狗,玩具貴婦狗。


肥仔我反對,隻狗又唔知乜野樣。


太太:細隻架,好啦…俾我養啦…求下你啦…


肥仔:如果要養我就養金毛尋回犬。


太太咁大隻唔得我要玩具貴婦狗。


肥仔我地邊有時間照顧佢,我地都要返工,就甘留低佢係屋企,又要同佢散步


太太唔使帶佢出街架,放佢出騎樓度咪得囉Eric佢都唔帶隻狗出街啦


肥仔狗返黎做 “PRISON BREAK”咩,隻狗成日都鎖住佢會變成呆呆地架。


太太:唔得,我要養狗…


假設我贊成養狗o既話,咁就要搞好多野喇。騎樓、書房、廳同飯廳、仲有…


沒有留言:

張貼留言