2008年5月14日 星期三

病左

今朝由我地起身開始,阿BOY就一直“狐叫”,催我地換衫帶佢出去散步。戴好狗帶開左個籠,阿BOY隻腳好似裝左彈弓咁又彈又跳,一路彈出走廊 (入到電梯都係咁彈,唔知係唔係尿急呢)。出到街阿BOY度度都放低幾兩 (霸地盤)。


BOY淨係顧住玩都冇理太太出門返工,到我返工時候,阿BOYo既行為就有o的唔同。佢靜靜雞匿入梳化底,我幾乎見佢唔到。當我鎖佢入籠o既時候,阿BOY個眼神好慘咁,連食零食都冇心機食。對唔住喇!我要返工喇!


到收工返到屋企門口按鐘,但入面好靜好奇怪。太太開門第一句同我講阿BOY病左,我見阿BOY佢匿o係梳化底目光呆滯....


太太:阿BOY嘔左幾次呀,佢o係騎樓屙左尿同屙左屎...


肥仔:唔知佢乜野事呢?


太太:可能消化不良,我問過我個妹,佢話我地唔應該俾粟米阿BOY食…


肥仔:上一次食左都冇事,點解會咁架?


太太:我問緊我個妹拎醫生電話… (佢個妹咁幫手唔該晒)


臨訓我鎖返阿BOY入籠,佢又o係個籠度嘔。我抱佢出黎發覺阿BOY全身無力,仲o係度震,太太就清潔個籠。太太都好擔心阿BOY架睇得出,我同阿BOY影左幾張相做記錄,佢個樣好病呀…



呢晚我成晚都訓得唔好


沒有留言:

張貼留言