2008年5月13日 星期二

醒目

六點二十五分,鬧鐘響,要起身出去晨運喇!今朝帶阿BOY出去散步,佢淨係小便冇開大 (唔知係唔係留番o係屋企先開呢。返到屋企我整野俾佢食,食飽之後我同佢玩左一陣就坐o係廳度寫日誌。好奇怪阿BOY一路“狐叫”好唔安靜,我知佢好攰,一路恰眼訓。


九點幾,我要執野返工喇。阿BOY就跟出跟入,佢好似知道我要鎖佢入籠,佢就匿入梳化底叫都唔出黎,最後出絕招獎佢食零食。其實阿BOY好為食架,仲好醒目添。佢擔左我手上o既零食飛咁快走返入梳化厎先食,如是者來回幾次。最終我捉左佢入籠,臨出門阿BOY好靜,都冇“狐叫”。


今日我情緒低落,可能工作壓力大。今日我有兩單外勤要做特別工程 (鑽牆),正如我所料,o的柯打出問題。本來安排最尾單柯打六點半完成,但係要做到九點。工作極唔順利,個人勁冇心機,幾經辛苦搞好o的柯打後收工。返到屋企都未入門口,阿BOY已經大叫狂吠。


因為太太需要時間為我準備晚飯,o係呢段時間就帶阿BOY去散步。行左一陣間就返上屋企食飯,一邊同阿BOY玩,差唔多十一點喇,阿BOY玩得太開心唔肯入籠休息,唯有用零食引佢鎖佢入籠。我熄晒o的燈入房訓覺,阿BOYo係度“狐叫”左好耐先安靜落黎…



沒有留言:

張貼留言