2008年5月15日 星期四

觀察

尋晚成晚都訓得唔好,唔知阿BOY點呢?使唔使帶佢去睇醫生呢?一直到朝早,我見阿BOY況好轉先放心少少。我放左佢出去騎樓小便,反應就慢左o的,眼神冇尋日咁呆滯,我決定帶佢出去散步。可能佢尋晚嘔左好多次所以冇乜力,行路都慢左。太太話今朝淨係俾雞肉佢食,仲要份量好少。


到太太出門返工阿BOY又想跟住出去 (佢開始復原喇)。當我閂好門回頭一睇,見阿BOY又o係按摩椅旁邊小便 (今次算喇我冇打佢)。之後都好安靜咁訓o係廚房門口 (除左阿姨派報紙o個陣佢狂吠左一輪),直到我返工鎖佢入籠,佢都冇反抗、冇狐叫 (阿BOY你好反晒未呀?好擔心你呀!)。


部車壞左,要勞煩祥興行大偈肥仔特登黎公司拎部車去修理,修好後親自送番俾我 (十分感激)。淨係換零件都成二仟幾蚊,由宜家到月尾又要太太接濟喇 (太太好對唔住呀)。


今晚好夜先收工,返到屋企門口已經聽到阿BOY o係度叫 (咁即係話佢已經好番啦)。我同太太帶左阿BOY出去散步,o係街度遇到一隻灰色史立沙,阿BOY直頭忘我咁撲埋去,好在我拉住佢,最後仲想兩隻腳企起彈過去 (飛仔本色)。


返上屋企後阿BOY纏住我要我同佢玩,佢好鐘意咬我褲腳同玩“捉衣因”。照我觀察,阿BOY已經好番晒仲好生猛添。太太聽人講o係阿BOY o的食物度加飯同波菜撈埋俾佢食可以快o的好番,仲會健康o的…



宜家好夜喇…聽朝要一早出去散步…訓覺喇…


沒有留言:

張貼留言