2008年5月12日 星期一

假期

今個月第一次休連續兩日假期,撞o岩母親節同佛誕。原本計劃到香港度假散心,第一日天氣好差又落雨根本唔適合外遊,第二日天氣出奇地好,但係有狗友阿BOY到我家暫住 (佢主人Calvin去泰國一個星期),只好留o係澳門歡迎佢。Calvin打電話黎話臨出機場前約十一點零帶阿BOY過黎。


今日我放假陪太太去飲早茶,之後去百佳入完貨就趕返屋企等阿BOY。為左阿BOY住得舒服,我o係騎樓圍左鐵絲網,俾佢自由活動。到喇!阿BOYo係個流動房屋度走出黎,可以用兩個感覺去形容:一、佢唔似阿BOY (因為佢頸部以下尾部以上都冇毛);二、佢好似隻營養不良o既非洲野狗,唔係…係似Q版小鹿斑比,總知個樣係好醜同好得意啦。



佢一黎到屋企就o係廚房門口大便 (Calvin同太太都搞到手忙腳亂),真係多得佢唔少喇。Calvin話阿BOY抓傷左條頸,所以冇同佢沖涼好耐喇。我見阿BOY傷口好番就同佢沖涼,佢出奇地乖,沖完涼之後成個生猛晒。


傍晚我同太太準備帶阿BOY去大草原散步同影相,呢個時候阿BOY就o係按摩椅隔離小便,太太例牌要打佢,阿BOY驚到走出騎樓唔肯返黎仲成身都震晒。


到大草原我地影左好多相,太太仲影左幾張代表作“日落”,好靚呀…



沒有留言:

張貼留言