2008年5月18日 星期日

珍惜

黎緊個禮拜因工作關係,我將假期編左今日放假。有時間應該多o的陪家人同身邊o的好朋友。祖國四川地震死傷慘重,所有中國人都心痛。原來人係好脆弱架,其實我地最寶貴o既野係身邊o的家人同朋友。


今日阿BOY o既行為有o的失常,變得非常百厭。佢今日好自由 (平時要鎖入籠),又有下午茶食 (平時個個要返工,冇人獎佢食零食),又有人陪佢玩 (平時晏晝冇人陪佢),全部都係因為我放假。



下晝我同太太帶左阿BOY去星星公園散步同影相,我地見到有好多人都同埋隻狗去公園散步架,o的狗主見到阿BOY就指手劃腳o係度笑。阿BOY o的行動好奇怪,見到o的狗都冇睬佢地,掂行掂過 (可能俾人笑,自卑呀),連影相都唔望鏡頭。



Calvin打電話黎講今日五點接阿BOY走 (好突然本來約左星期一)。世間上o既野就係咁架喇,當你以為眼前o既野還可以擁有o既時候,一瞬間就會一無所有。返到屋企執好阿BOY o的行李、同佢玩左一陣就送佢走。阿BOY拜拜喇!......事情變化得咁快,連唔開心都黎唔切。我應該更加珍惜眼前o既擁有……


沒有留言:

張貼留言