2008年3月21日 星期五

回味

今早終於有心情整理去旅行o既手尾,相片、日誌總結。精彩片段輯錄如下:


大會依家要頒o既係開心旅行策劃獎金獎,2008年度開心旅行策劃獎金獎o既得主係……心兒…恭喜妳…“嘩”好野!


大會 : 心兒、請上o黎領獎……(音樂)……


心兒 : 好開心呀,o係呢度我要多謝我爸爸、我媽媽,冇佢o地…就冇我。仲要多謝肥仔一直咁默默地支持我,就算我唔俾佢食呢o的o個o的,佢都冇怨言全力支持我。好多謝你呀,肥仔,多謝……(眼都紅哂)…


肥仔 : 心兒,妳得到獎我都好開心呀…鳴鳴…好感動呀。


唔使講都明幾期望下一次旅行喇。“咦”下次去邊度呢…


沒有留言:

張貼留言